Ostatnie kolorowe paznokcie przed masą :)

Tak jak wspominałam w ostatniej notce, zrobiłam sobie ostatnią masę. Dzisiaj pokażę Wam swoje ostatnie pazurki przed masą. W sumie pomalowałam je w niedzielę a w poniedziałek już zmywała mi je kosmetyczka :D

Najpierw odpowiedzialni za to całe "zamieszanie":
Od lewej:
* Miss Sporty 040
* Wibo Gel Like 6 Roziskrzone niebo
* Miss Sporty 455
* Miyo 123 Flamingo
* Miss Sporty 453

A o to efekt jaki powstał:
Z lampą :)
Nawet kosmetyczce się podobały, a mojemu szefowi to już w ogóle :D

Bez lampy :)

A Wam jak się podoba?:)

We wtorek się załatwiłam i mam pęknięty palec u nogi... Z całej siły uderzyłam w krzesełko, nie zauważyłam go... Tak mnie niesamowicie boli, a dzisiaj w dodatku boli mnie druga noga, która ciągle jest obciążona... Masakra...

Charlotte

16 komentarzy:

  1. często zdarza mi sie uderzyć palcem od stóp o coś, z nieuwagi, wiem jaki to ból ale chyba nigdy nie miałam pękniętego palca. mam nadzieję, że szybko dojdziesz do siebie. paznokcie są śliczne. a co to jest masa?

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie kolorowe paznokcie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tęcza. ;) Ja lubię mieszankę dwóch kolorków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokietki <3
    Pozdrawiam ;)

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie soczyste połączenia
    - i na Twoich pazurkach wyszły świetnie:)
    Wcale nie dziwię się, że wszystkim się podobały. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki bardzo ładne, ale ja raczej używałabym ich z osobna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowe- idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. huhu kolorowo :)
    -zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie ;) Wszystkie kolory są cudowne ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pechowa jesteś, niech się goi palec. A paznokietki świetne - pełnia lata:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję z tym palcem, mam nadzieję, że szybko przestanie boleć.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Jeśli chcesz przeczytać o czymś konkretnym, daj znać, a wezmę to pod uwagę! A jeśli masz pytania - nie krępuj się :)