Marion, Ampułki nawilżające do włosów + Peelingujący żel do ciała

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzjami kosmetyków, które dostałam w ramach współpracy z JM Spa & Wellness.
Czy będą to pozytywne recenzje? Przekonajmy się :)
Co nam obiecuje producent?
Ampułki do włosów HAIR THERAPY to połączenie silnie skoncentrowanych roślinnych ekstraktów, witamin oraz innowacyjnych technologii, które dobrano tak, aby przywrócić włosom zdrowy wygląd i naturalny blask. Cztery produkty o ukierunkowanym działaniu dostosowane do indywidualnych potrzeb różnych rodzajów włosów:
14-dniowa Terapia NAWILŻAJĄCA -dogłębnie nawilża suche i zniszczone włosy oraz przywraca im blask.


Cena
12zł za 5 sztuk po 7ml

Dostępność
Możecie kupić TUTAJ.

Moja opinia
Zużyłam tylko jedną ampułkę i podziękowałam - włosy były OKROPNE! Strasznie namęczyłam się, by je rozczesać. Po wysuszeniu włosy były bardziej suche, jakby matowe i ogólnie wyglądały jakbym wyszła od fryzjerki, która popaliła mi włosy. W dodatku włosy były szorstkie. Przyznam szczerze, że trochę się przeraziłam i już do nich nie wróciłam. Także w moim przypadku kompletnie się nie sprawdziły.

Co nam obiecuje producent?
Formuła żelu peelingującego oparta została na kompleksie kondycjonującym skórę oraz mikrogranulkach, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Subtelny zapach białej czekolady i pomarańczy zapewnia przyjemne uczucie świeżości oraz dodaje pielęgnacji zmysłowego charakteru.
Żel poprawia ukrwienie i koloryt skóry.
Sprawia, że skóra staje się bardziej miękka, gładka i elastyczna. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry z wyjątkiem bardzo wrażliwej.
EFEKT - skóra doskonale oczyszczona, wygładzona i pachnąca

Stosowanie
Zaleca się stosowanie Żelu peelingującego do ciała nie częściej niż 2-3 razy w tygodniu.

Skład
Cena
6,40zł/100ml

Dostępność
Możecie kupić TUTAJ. Są też inne warianty :)

Moja opinia
Opakowanie w sumie niczym się nie różni od tego peelingu z Joanny ;D Pierwsze, co się "rzuca się w nos" to zapach. Miałam okazję testować dwa warianty - truskawkę z wanilią i paloną kawę. Obydwa warianty mają intensywne zapachy. W przypadku truskawki był to dla mnie zbyt słodki i mdlący zapach :)
Konsystencja - jak na żel peelingujący to uważam, że w porównaniu do Joanny radzi sobie słabiej. Może dlatego, że jako żel ma mniej tych ścierających drobinek :).
Nie zauważyłam, by skórze poprawił się koloryt, czy ukrwienie. Ale po takiej kąpieli skóra była miękka i gładka i w dotyku.
Jeśli lubicie tego typu wynalazki, to polecam :) Na stronie jest kilka wariantów zapachowych.

Produkty otrzymałam dzięki współpracy z JM Spa & Wellness, jednocześnie nie miało to wpływu na recenzje.


Jutro z samego rana wyjeżdżam do Warszawy :) Tak jak wspomniałam, na niedzielę zaplanowałam wpis, a ja sama wrócę do blogosfery najpóźniej we wtorek :)
Udanego weekendu!
Charlotte

18 komentarzy:

  1. Nie miałam tych produktów. Lipa z tymi ampułkami :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję kupić kokosowy peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam ampułek do włosów, ale kuszą mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie dlatego nie kupuje ampułek
    kuszą mnie jedynie takie kuracje, które robi się u fryzjera

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że natrafiłam na Twojego bloga! Właśnie planowałam jutrzejszy zakup tych "cudownych" ampułek do włosów i dzięki Tobie nie wydam kasy na niepotrzebny zakup. Dobrze, że tutaj trafiłam :)
    Swoją drogą bardzo mi się tutaj u Ciebie podoba i myślę, że zostanę na dłużej :)

    Równie gorąco zapraszam do mnie i mam nadzieję, że zostawisz swoją opinię o moim blogu :)
    Aaaaale się rozpisałam :D

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na konkurs do mnie, możliwość wygrania ciekawych nagród : ) http://ewulette.blogspot.com/2013/11/love-me-green-konkurs.html

    Pozdrawiam i przepraszam za spam, chciałabym aby sie więcej osób o tym dowiedziało, może Tobie przypadną do gustu nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a myślałam, że te ampułki są takie fajne..

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ampułki z Marion, tyle że z olejkiem arganowym, ale obawiam się ich próbować, bo efekt może być podobny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć, że te ampułki są lipne
    Udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe są te ampułki Marion ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam tych kapsułek, ale to chyba dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nice post !
    Would you like to follow each other?? Let me know.. :)

    Kisses

    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa żeli peelingujących tej marki :) Szkoda, że tak trudno je znaleźć w stacjonarnych sklepach...

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosowałam tą "terapię nawilżającą", ale włosy po nich były takie tragiczne, że długo jeszcze potem nie mogły mi wybaczyć co im zafundowałam :/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo pewnie na mnie ampułki podziałały by niestety podobnie, nie skuszę się na nie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz pozostawiony na blogu! :)