29 gru 2013

Denko 07 - grudzień 2013

Czas na ostatnie denko w tym roku!:D U mnie akurat bardzo skromne, ale zawsze to lepsze niż nic :)
1. Eye Care, Płyn do soczewek - moje ostatnie opakowanie, gdyż przerzuciłam się na inny, tańszy i większy :)
2. Gliss Kur Oil Nutritive, Odżywka do włosów - kolejne opakowanie i kolejne już zużywam :). Recenzja TUTAJ.
3. Be Beauty, Płyn micelarny - bardzo dobrze znany wszystkim :)
4. Joanna, Argain Oil, Serum do końcówek włosów  - bardzo fajne serum, recenzja TUTAJ. Możliwe, że wrócę do niego, o ile nic mi innego nie wpadnie w łapki :) Wydajne, starczyło mi na 5 miesięcy.
5. Avon, Świetlista kredka Blackest night - jedna z ulubionych :)

W grudniu to tylko tyle, ale może w następnym miesiącu będzie lepiej :). A jak tam u Was?




Charlotte

11 komentarzy:

  1. micel jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płyn micelarny jest super;) bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w grudniu też słabo, ale dopiero przymierzam się do denkowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w grudniu jeszcze gorzej :-D Moze tylko 2 produkty... :-D
    A z tych co Ty tutaj wymienilas, zadnego nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dwumiesięczne denka zawsze są spore :)
    Ważne że małymi kroczkami wszystko systematycznie zużywasz i to się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam serum rzepowe joanny ale nie lubie go ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. micelka też mam, ale pewnie skończę go dopiero w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tej odżywki Gliss Kur. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię płyn micelarny i zamierzam kupić serum do końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak jak pisałaś znany i lubiany płyn micelarny :) też używam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Staram się odwiedzać Wasze blogi na tyle, na ile pozwala mi czas. Jeśli macie pomysł na jakiś post inny niż recenzje książek - jestem otwarta na sugestie. Mogą to być posty związane z nauką języków obcych, tłumaczeniem seriali, czy innego typu.
Jeśli masz pytania to zapraszam do kontaktu: misako.amaya@wp.pl

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia