Biały french + kwiatki

Cześć!

Przez długi okres czasu nie malowałam sobie french'a. Kiedyś bardzo lubiłam bawić się w przeróżne zdobienia, ale z czasem stawiałam tylko na kolory.

Miałam dłuższe paznokcie to postanowiłam sobie zrobić biały french i nakleić naklejki - kwiatki.

Najbardziej bałam się o lewą rękę, ponieważ sprawność jej pogarsza się z roku na rok (problemy neurologiczne). Nie potrafię już dobrze sztućcami operować, a co dopiero pędzelkiem. Jednak podołałam i jestem z siebie bardzo dumna :).

Mani trzymał mi się 5 dni bez żadnego uszczerbku. Użyłam białego lakieru z Lovely, który lubi mi się zbąbelkować :/.

Może za jakiś czas znowu sobie coś zmaluję :)

Charlotte

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i delikatny french ten kwiatek rownież uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo piękne pazurki, też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie, lubię french, jest taki czysty i elegancki zarazem, a te kwiatki jeszcze mu dodają uroku:)

    pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie ci to wyszło : * Sama lepiej bym nie zrobiła . Piekny blog : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, super! Ślicznie Ci to wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :) Bardzo mi się to mani podoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) ja nie umiem robić sobie frencha :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dokładnie je pomalowałaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny taki estetyczny i ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze uważałam,ze french wygląda super ale u innych ;) sama mam takie paznokcie które w naturalny sposob wyglądają jak po jego wykonaniu, zawsze mnie to krępowało i troche sie wstydziałm, mimo iż kolezanki zawsze z zawiścia patrzyły mi na dłonie :) i chyba przez ten kompleks zrodziła sie moja mania czerwieni na pazurkach ^^ skrzetnie zakrywam frencha ale podziwiam go u innych :)

    *masz bardzo ładny kształt paznokci , widać,że bardzo o nie dbasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatek dodaje uroku całemu mani :)

    French podoba mi się, ale tylko u innych osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładne, bardzo lubie takie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno nie widziałam takich paznokci, ładnie wyglądają. tak świeżo.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chyba nigdy w życiu nie miałam frencza :D ale mam brzydkie paznokcie, więc pewnie by mi nie pasował ;/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz pozostawiony na blogu! :)