Nowości, nowości ;D

Cześć!

Dzisiaj przychodzę się pochwalić, co ostatnio takiego zakupiłam, a jednocześnie wyczerpałam swój budżet na luty :D

Klienci TOP SECRET mogli korzystać z darmowej dostawy na superkoszyk.pl :). Po recenzjach na innych blogach, ta strona w sumie kojarzyła mi się tylko z proszkami do prania, płynami, itd xD. Ale postanowiłam zerknąć, czy jakiś kosmetyków też nie mają. I dobrze zrobiłam! Okazało się, że słynny już płyn micelarny z Garnier'a był na promocji! Zapłaciłam za niego 13,49zł :).

Oprócz tego skończył mi się także krem do depilacji. Zaczęłam buszować i znalazłam z Eveline za 9,67zł.

W dodatku dostałam jako gratis próbki Silan'a i szamponu siarkowego :). Podejrzewam, że gdyby nie darmowa dostawa, to nawet bym tam nie zajrzała :D.

Od dzisiaj mamy Walentynkową gazetkę w Biedronce i w ramach jej oferty zakupiłam sobie maskę do włosów Eveline i saszetki masek Biovax :) Najpierw wypróbuję te, a może na przyszły miesiąc lub później skuszę się na wersję pełnowymiarową :).

Jutro wybywam do Łodzi, także odezwę się w niedzielę!

Udanego weekendu!:)

Charlotte

29 komentarzy:

  1. słyszałam, ze ten płyn micelarny jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię maski z biovaxa :) mam do włosów brązowych i regenerującą :) muszę w końcu kupić płyn micelarny z garniera, bo dużo o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Ja po południu idę do biedronki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetna współpraca. :)
    Widzę, że fajne produkty można tam wyhaczyć. ;)


    Z wielką przyjemnością obserwuję i niecierpliwie czekam na kolejne posty! :D
    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ten płyn, ale za dużo już wydałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz co myślisz o tych próbkach jak je użyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Ci się udało z tym płynem micelarnym Garniera- też muszę go wypróbować :)
    muszę się wybrac po te saszetki Biovaxa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tym płynie micelarny z Garnier'a :-) Będę się musiała za nim oglądnąć przy następnej wizycie w drogerii ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dostałam tą ofertę ale jakoś nie byłam nią zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam że maska z Evline jest bardzo dobra i też zamierzam ją kupić, ale Biovaxu nie polecam :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę ten płyn micelarny, daj znac czy sie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam darmowe dostawy :D a ostatnio na spotkaniu blogerek dowiedziałam się o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama muszę się wybrać do Biedronki :). Zakupy wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę dorwać ten płyn z Garniera

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy chcą Garniera i ja tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie ta maska eveline zupelnie sie nie sprawdziła :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też miałam okazję robić zakupy w superkoszyku i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Płyn micelarny mam ale na razie czeka na swoją kolej a chętnie wypróbuję saszetkowe maseczki bo słyszałam różne opinie na temat maski Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja Garniera trochę boję sie kupic, bo cos ta firma mnie ostatnio zawodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę zajrzeć do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze zdanie mnie rozwaliło hahah :D Do Biedronki też planuję zajść ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Też kupiłam w Biedronce saszetki maski Biovax z chęcią wypróbowania, a jak mnie zaciekawią to kupię pełnowymiarowy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę moją ulubioną maskę z Eveline! :) Na maski saszetkowe z Biovaxu raczej się nie skuszę - chwilowo używam wersji pełnowymiarowej do włosów z tendencją do wypadania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. micel garnier jest świetny, z maski Eveline będziesz zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę wypróbować ten micel Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny ten róż, podoba mi się i w połączeniu ze srebrem też ładnie wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zakupy! ja wyczerpię swój limit na budżet w ten weekend haha :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Też kupiłam próbki tych maseczek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz pozostawiony na blogu! :)