Tangle Teezer - wersja kompaktowa

Cześć!

Od jakiegoś czasu dziewczyny w blogosferze miały możliwość testowania Tangle Teezer. Im więcej wpisów się pojawiało, tym bardziej miałam ochotę zakupić swoją sztukę. Zdecydowałam się na wersję kompaktową z takim o to wzorem:
Czyż nie jest słodka?:D
Co nam mówi producent?
Tangle teezer jest najczęściej nagradzanym i jednocześnie najlepiej sprzedającym się produktem do pielęgnacji włosów!
Tangle Teezer Compact Styler to kompaktowa wersja słynnej szczotki Tangle Teezer.Dzięki innowacyjnemu kształtowi ząbków, wykonanych ze specjalnego, elastycznego tworzywa, Tangle Teezer Compact Styler działa niezwykle delikatnie, skutecznie, a co naważniejsze bezpiecznie. Doskonale sprawdzi się przy rozczesywanu każdego rodzaju włosów, w tym także peruk, afro oraz włosów przedłużanych. Ponadto, delikatnie masuje skórę głowy, co doskonale wpływa na cebulki włosów. Szczotkę Tangle Teezer można używać do rozczesywania zarówno włosów suchych, jak i mokrych, a codzienne jej stosowanie wpływa także na zwiększenie ich połysku.

Cena
Ja za swoją na Allegro zapłaciłam 29,90zł.

Moja opinia
Jak wiemy jest to kompaktowa wersja szczotki Tangle Teezer Salon Elite. Mieści się w każdej torebce, a dzięki temu mogę ją wszędzie ze sobą wziąć :)
Na 100% nie powiedziałabym, że nie wyrywa włosów. Kilka kosmyków zawsze się na niej znajdzie. Nie łamie włosów. Nie elektryzuje ich, ale efekt po rozczesaniu nie zawsze mi się podoba, bo czasami wyglądają na napuszone. Przy innych szczotkach nie mam takiego problemu.
Za jej pomocą możemy wykonać przyjemny masaż głowy :D. Jest dobra do rozczesywania suchych, jak i mokrych włosów. Jeśli po dłuższym czasie jej używania, wrócimy do innej szczotki, to od razu widać ogromną różnicę ;D


Ogólnie ocenię ją raczej na 4+/5. 

Macie swoje szczotki Tangle Teezer?

Charlotte

20 komentarzy:

  1. Ja już od dawna planuję kupić swoją :) Chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy kuszą TT Ty rownież chyba muszę w końcu i ja zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez planuje ja wkrótce nabyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam TT, ale coraz częściej zastanawiam się nad zakupem. Zwłaszcza po takich pozytywnych opiniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak mam i też nie do końca jest ok, szarpie włosy na końcach i też dużo ich jest na szczotce, zgadzam się z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle osób ją chwali, że chyba ją kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnie sobie ją zamówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że TT w końcu trafi w tym roku w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i kompakt i normalną wersję. Bardzo je lubię i używam cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo osób mówi, że największą różnicę widzi właśnie jak wracają do poprzedniej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też wyrywa...;) - ale ponoć nie wyrywa, a wyciąga martwe... Mam normalną TT, kurcze jednak coś do mnie nie przemawia ten plastik:P

    pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam i raczej nie będę mieć, nie robi na mnie większego wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. urocze są te owce, ja mam tradycyjną i całą różową.

    OdpowiedzUsuń
  14. Serio kupiłaś ją za 30 zł ? Jak ja szukałam kompaktów to były dużlo droższe ;p Super, może i ja się skuszę na kompaktową wersję o której od dawna marzę bo mogłabym ją nosić wszędzie ze sobą

    OdpowiedzUsuń
  15. ;p Zaskoczyłaś mnie, ale chyba i ja przysiądę może uda mi się znaleźć, hmm a miałaś zwykłą Salon Elite ? Jestem ciekawa czy jest jakaś różnica w używaniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie wzór ma przesłodki :) Ja mam właśnie Salon Elite i lubię ją ale boję się jej ze sobą brać gdziekolwiek bo nie chce żeby jej się poodkształcały ząbki dlatego zastanawiam się na kompaktem

    OdpowiedzUsuń
  17. Te owieczki są cudowne! :D

    A co do TT - wszyscy nią kuszą, a ja jakoś nie mogę się do niej przekonać. Raz mam ochotę ją kupić, a po kilku dniach mi przechodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Owieczki są boskie ;) Niestety nie mam jeszcze swojej TT :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Jeśli chcesz przeczytać o czymś konkretnym, daj znać, a wezmę to pod uwagę! A jeśli masz pytania - nie krępuj się :)