Kolejny duet - Lovely Snow Dust i Lovely Classic Nail Polish

Cześć!

Tak bardzo pokochałam limitkę Lovely Snow Dust nr 3, iż postanowiłam ją połączyć z Lovely Classic Nail Polish nr 155 - czyli po prostu z różem :)

Efekt baaaardzo mi się podobał :). Ubolewałam tylko nad tym, iż srebro nie wytrzymało długo na pazurkach. Możliwe, że za jakiś czas znowu do tego duetu wrócę :)

Sam róż jest śliczny i długo utrzymuje się na pazurkach, ale o nim napiszę kiedyś w innym poście :)

Początkowo też w takim połączeniu miały wyglądać moje pazurki na Sylwestra, ale stwierdziłam, że lepiej zostać przy jednym kolorku :).

Podoba się Wam takie połączenie?:) Tym czasem lecę nadrabiać zaległości na Waszych blogach!:)

Charlotte

16 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety lakier Lovely Classic Nail Polish nie utrzymywał się zbyt długo :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten róż jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tematyka bloga zupełnie nie dla mnie, ale bardzo podziwiam za włożoną w niego pracę i zazdroszczę liczby obserwatorów :)
    W wolnej chwili zapraszam na relacje z pokazu Nataszy Urbańskiej: http://szanski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Kochana nie lubię różowego, ale połączenie wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNIE, BARDZO MI SIĘ PODOBA :)
    życzę miłego wieczorku oraz zapraszam również w moje skromne progi

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno pojawi się u mnie na paznokciach :) bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich róży nigdy za wiele :)
    Ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna fuksja i ładnie się zestawia ze srebrem...
    jednak ja celuję w czerwienie i borda:D

    pozdrawiam ciepło Pati
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kolekcję Snow Dust . różowy lakier też jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie to wygląda, chociaż ja nie przepadam za różem na paznokciach
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Jeśli chcesz przeczytać o czymś konkretnym, daj znać, a wezmę to pod uwagę! A jeśli masz pytania - nie krępuj się :)