23 mar 2014

Liebster Blog Award

Cześć!

Dzisiaj niedziela, ja po pracy, więc przychodzę do Was z luźnym postem, bowiem zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Lilit.

Może na początku przypomnę, co to jest. Taką nominację przeważnie dostają blogi, których liczba obserwatorów sięga do 200. Pozwala to na rozpowszechnienie blogów. Trzeba odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która nominuje. Potem nominujemy 11 osób, które odpowiedzą na zadane pytanie. Pamiętać też musimy, że nie nominujemy osoby, która nas nominowała :)

Czas na pytania i odpowiedzi:
(Lilit nie zauważyła, że dała 12 pytań ;D)

1. Co najbardziej lubisz w sobie?
Ambicje i to, że jestem uparta:)
2. A czego nie?
Wredności. Jestem naprawdę strasznie wredna. Zbyt często to nadużywam.
3. Czego byś nigdy nie zrobiła?
Myślę, że nie wystąpiłabym w rozbieranej sesji.
4. Jak zareagowałabyś na wieść, że jutro musisz wyprowadzić się z kraju?
Hmm. Trudno mi to sobie wyobrazić, ale myślę, że ciężko byłoby mi zostawić wszystko :).
5. Jaki jest Twój ulubiony film/serial?
Z filmów lubię Szybcy i Wściekli, a co do serialów to Pamiętniki Wampirów, The Originals, Saving Hope.
6. Co najbardziej podoba Ci się w blogowaniu?
Poznaję świetnych ludzi :)
7. Co Ci brakuje do pełni szczęścia?
Własny dom, życie na swoim :)
8. Bez czego byś nigdy nie wyszła z domu?
Telefonu :)
9. Jaka była najbardziej szalona rzecz, którą zrobiłaś?
O kurcze, ciężko mi teraz na to odpowiedzieć. Nic mi nie przychodzi do głowy.
10. Jak często oglądasz TV?
Prawie wcale xD. Może raz na tydzień albo dwa tygodnie.
11. Czy istnieje osoba, którą się inspirujesz?
Nie :)
12. Masz Instagram?
Tak :) charlotte_juliette

Moje pytania:
1. Jaki jest Twój znak zodiaku?
2. Kim chciałaś/chciałeś zostać w dzieciństwie?
3. Ulubiona pora roku?
4. Jakie jest Twoje motto?
5. Twój sposób na udany sobotni wieczór?
6. Jakie książki lubisz czytać?
7. Pamiętasz może Czarodziejkę z Księżyca?:)
8. Język obcy, który chciałabyś/chciałbyś umieć to...?
9. Gdyby można było cofnąć czas, co byś zmienił/zmieniła?
10. Kraj, który chciałabym/chciałbym odwiedzić to...?
11. Słowo, które non stop powtarzasz?

A ja z kolei nominuję WSZYSTKICH chętnych :). Jeśli ktoś ma ochotę odpowiedzieć na pytania, niech mi da znać w komentarzach :).

Charlotte

5 komentarzy:

  1. 1. Strzelec
    2. O matko.. każdym, ale m.in. nauczycielką czy bibliotekarką ;)
    3. Wszystkie lubię :)
    4. Carpe diem :)
    5. A to zależy od dnia: wyjście z przyjaciółmi, czasem książka/film, a czasem po prostu odpocząć i się wyspać :)
    6. Wszystkie, które są warte przeczytania ;) Najbardziej lubię podróżnicze :)
    7. Uwielbiam Czarodziejkę!!!!!!!!!!! Ja byłam Sailor Jupiter :D:D
    8. Chciałabym umieć płynnie angielski...
    9. Uczyłabym się języków.. oraz rozwijała pasje, które wydawały mi się nic nie warte..
    10. Każdy, który warto zwiedzić - oprócz tych gdzie toczy się wojna :(
    11. Masakra :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze tak sobie pomyślałam, że jak ktoś by mnie pytał co bym zrobiła gdybym musiała się jutro wynieść z tego kraju..hmmm cieszyłabym się jak nie wiem :) że mam motywację żeby rzucić to bagno.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też wczoraj odpowiedziałam na moją nominację :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde... Rzeczywiste :-D A wszystko przez to, ze długo myślałam nad pytaniami i jak juz sie rozpędziłam to do 12 :-D
    Fajnie, ze odpowiedziałaś na pytania! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Staram się odwiedzać Wasze blogi na tyle, na ile pozwala mi czas. Jeśli macie pomysł na jakiś post inny niż recenzje książek - jestem otwarta na sugestie. Mogą to być posty związane z nauką języków obcych, tłumaczeniem seriali, czy innego typu.
Jeśli masz pytania to zapraszam do kontaktu: misako.amaya@wp.pl

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia