Alterra - szampon nadający połysk do włosów łamliwych i pozbawionych blasku, Morela i Pszenica

Cześć!

Tak, wiem, dawno mnie nie było. Ale niestety praca i w międzyczasie sesja, zabrały mi 3/4 czasu. Mam za sobą ciężki tydzień. Ostatnie egzaminy w przyszłym tygodniu i wtedy wrócę do Was na stałe :)

Tym razem przychodzę z szamponem do włosów. Jest to mój drugi z firmy Alterra. Pierwszy nie zdobył mojego serca, a jak to było z drugim? Zapraszam do lektury :).

Co nam obiecuje producent?
Do produkcji nadającego połysk szamponu Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości: wartościowy roślinny kompleks pielęgnacyjny z wyciągiem z moreli, pszenicy i winogron nawilża włosy, wzmacniając tym samym ich strukturę; pielęgnuje w równym stopniu włosy i skórę głowy. Efekt to łatwiejsze rozczesywanie i pięknie błyszczące, wyraźnie mocniejsze włosy.

Cena
9,49zł/200 ml

Skład

Moja opinia
Moją pierwszą wersją była ta z papają i bambusem, która się w ogóle nie sprawdziła. Natomiast z tą opcją moje włosy bardzo się polubiły. Konsystencja jest gęsta, czasami mam wrażenie, że aż za bardzo. Szampon jest przezroczysty, a zapach obłędny. Dobrze się pieni. Po jego zastosowaniu nie mam problemów, by rozczesać włosy, które także się nie plątały. Efekt? Miękkie włosy, przyjemne w dotyku. Nie zauważyłam, by były jakoś szczególnie nawilżone. Podejrzewam, że może przetłuszczać - na drugi dzień po myciu są lekko nieświeże, ale od czego mamy suche szampony :). 

A Wy używacie szamponów Alterra?


Charlotte

19 komentarzy:

  1. Wcześniej blogerka a dziś videoblogerka :) Mój nowy kanał - https://www.youtube.com/user/CatherinessTV


    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wersję z granatem i bardzo ją lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tego szamponu. Pewnie kiedyś wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam szampony Alterry i bardzo je lubiłam. Moje włosy były po nich miękkie i dobrze się układały. Niestety mają małe pojemności, a ja mam długie włosy, które myję codziennie, więc średnio opłaca się je kupować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja pierwsza Alterra jeszcze grzecznie czeka na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już mnóstwo rodzajów tego szamponu w Rossmannie, ale jeszcze po żaden nie sięgnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szampony moich włosów nie nawilżają, do tego potrzebuję dobrej maski, wydaje mi się, że kiedyś miałam tą serię isany szampon i odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego nie miałam ale bardzo lubię szampony tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam wersję z kofeiną i był całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zraziłam się do szamponu tej firmy, niedawno pisałam na blogu... :)
    Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię szampony z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE WIEM JAK TO SIE STAŁO ALE NIE MIAŁAM JESZCZE KOSMETYKÓW Z TEJ FIRMY :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie używałam szamponu z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam szamponów Alterry, w ogóle żadnych kosmetyków tej marki nie znam, ale szampon wydaje się być ciekawy, więc zapamiętam sobie jego nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie próbowałam, ale kupiłam teraz jakiś tani chmielowo- tatarakowy z innej firmy i jest mega!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dawno u Ciebie nie byłam Pati;)
    jakoś się nie mogę przemóc do szamponów z alterry i chyba już po nie nie sięgnę.. lubię się za to z odżywką z granatem:)

    pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam nigdy tego szamponu, ale wiem, że cieszy się bardzo dobrymi opiniami.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz pozostawiony na blogu! :)