25 lip 2018

Pucked - Helena Hunting


Tytuł: Pucked
Autorka: Helena Hunting
Ilość stron: 456
Wydawnictwo Szósty Zmysł

Przyrodnim bratem Violet jest słynny zawodnik hokeja, więc doskonale wie, iż hokeiści mają reputację playboy'ów, którzy lubią zabawiać się z króliczkami. Dlatego też nie interesuje ją kolega z drużyny, Alex Waters. Zmienia swoje zdanie, kiedy przekonuje się, że Alex to nie tylko superseksowny, przystojny sześciopak. Okazuje się bowiem, że w porównaniu do pozostałych hokeistów, Alex wcale nie ma niskiej inteligencji i w dodatku jest oczytany. A jak wiemy dzięki niemu, czytanie jest seksowne. Wszystko przemawia za tym, że nie ma nic przeciwko, jeśli Alex będzie jej jednorazową przygodą nocną. Seks z nim jest niesamowity i jest święcie przekonana, że następnego dnia ich znajomość się zakończy. Ale Alex ma inne plany. Pisze do niej sms-y, wysyła jej kwiaty i inne prezenty. Violet ma mętlik głowie, bo chłopak coraz bardziej zaczyna się jej podobać, a wciąż pamięta o tym, że jest przedstawiany jako playboy. Czy da mu szansę?

Powiem tak - zaczynam czytać pierwsze zdania i co na autorka na dzień dobry serwuje? Opis masturbacji bohaterki XD. Naprawdę, jak to przeczytałam to tylko przewróciłam oczami, nie wierząc w to, co właśnie czytam.

Violet jest...specyficzna. Przez pierwszą połowę historii bardzo mnie irytowała i wkurzała. Momentami miałam ochotę rzucić przez to tą książką i ją zostawić. Uwielbia seks, dogadza sobie każdego ranka, kompletnie nie panuje nad tym, co mówi, a jej teksty naprawdę czasami są głupie. Ale jak normalna dziewczyna ma obawy przed związkiem z Alexem. Przy niej jest całkowicie inny. Nie jest taki, jak przedstawiają go media, a to właśnie te plotki sprawiają, że się boi spróbować z nim związku. Dopiero potem po prostu przestałam zwracać uwagę na jej głupie teksty i zachowanie, bo historia nawet wciągnęła.

Alex z kolei....Też mnie irytował na początku! Super, że liczył się ze zdaniem Violet, ale przy seksie, pytanie czy mogę?  co każdą czynność było super irytujące. (Mogę zdjąć bluzkę? Mogę cię pocałować? Mogę zrobić ci...Mogę ci wsa...) Ale jest też słodki. Potrafił się zawstydzić, był szczery, zachowywał się kulturalnie jak mężczyzna wobec kobiety. W pewnym momencie trochę się pogubił, ale przecież jesteśmy tylko ludźmi.

Od początku za to polubiłam przybranego brata Violet, Buck'a! Jest nowy w drużynie i Violet niekoniecznie za nim przepada. Na początku odniosłam wrażenie, że on za nią również, bo rzucał takimi tekstami, ale za chwilę martwił się o nią i bronił ją. Wydaje mi się, że to było po prostu takie braterskie zachowanie.

Autorka nazywa rzeczy po imieniu. Styl jest prosty, łatwy w odbiorze, przez co czyta się naprawdę szybko. W tej historii nie znajdziemy niczego nowego. Tak naprawdę przez większość czasu czytamy to samo. Alex i Violet się spotykają, Alex i Violet uprawiają seks. Pod koniec historii jest pewna "wpadka", po to by namieszać, ale to oczywiste, że historia kończy się dobrze.

No i oczywiście nie zapomnijmy o bobrach, bo to przecież nieodłączny element całej tej historii! :D Słyszałam o nich wcześniej i jak tylko zaczęłam czytać tę książkę, od razu zrozumiałam, o co tak naprawdę chodzi :)

Książkę przeczytałam dzięki Marcie z bloga Przemyślenia Zaczytanej Belli, która zorganizowała booktour z tą książką :) Dzięki wielkie!


48 komentarzy:

  1. mam ochotę na tę książkę ze względu na te bobry, musze sie koniecznie z nimi zapoznać ;p postaram sie podejsc do pucked z przymrużeniem oka żeby się pośmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja sobie przypomnę o tej strasznej książce.. I te bobry! TRAGEDIA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że książka idealnie wpisze się w wakacyjny klimat. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko widzę okładkę i tytuł, to jedno mi się kojarzy :P Nie sięgnę, ale recenzja bardzo ciekawa!
    Zapraszam do siebie
    www.zakladkimadebya.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się zastanawiałam nad tą książką, ale jednak sobie odpuszczę, choć przyznaje, że te bobry mnie zantrygowały ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widzę tylko wspomnienie o bobrach, mam ochotę wyrzucić coś przez okno albo rozwalić. Serio XD Irytowało mnie to, tak jak i postać Violet. Ale fakt, przebrnęłam przez tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ona też irytowała! Miałam ochotę przestać czytać i rzucić książkę 😂

      Usuń
  7. Rozbawiłaś mnie. :D Niestety nie sięgnę książkę, tym razem to nie moja bajka. :D
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle się zastanawiam czytać czy nie:) Jak mi wpadnie w ręce to pewnie w końcu przeczytam:)
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń
  9. Buck będzie miał także swoją historię. W kolejnym tomie :D
    Dzięki za uczestniczenie w akcji! Myślę, że miło spędziłaś czas przy Pucked.
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie xd a ja nie lubię przerywać serii i pewnie sięgnę po kolejny tom 😂

      Usuń
  10. Alexa bym chyba nie polubiła. Ale książkę może przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do bobra to mam dość wesoła skojarzenia ^^ :) jakoś nie mogę się przemóc. Nie wiem czy byłaby w stanie przeczytać ksiązkę , która jak na nią patrzę to wydaje mi się, że krzyczy FUCKED :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się Pucked kojarzy z puknięciem, a to z kiepskim erotykiem. Serio autorki mogłyby dawać normalne tytuły xD Powieść zupełnie nie w moim stylu i mnie te bobry raczej odstraszają przy moim skojarzeniu z tytułem xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Te bobry też mnie intrygują, choć niespecjalnie gustuję w takich książkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak piszecie o tych bobrach, że chyba się skuszę :D
    Lato to dobry czas na "odprężające" powieści ;P

    maszynopisjankowskiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś miałam w planach. Potem naczytałam się o bohaterce, że strasznie irytuje, i jak widać irytuje. Teraz sama nie wiem, może kiedyś sięgnę, nie mówię nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezła powieść, ale moim zdaniem ma kilka niedociągnięć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Różne opinie pojawiają się o tej książce. Mam ją na swojej liście, ale nie wiem czy i kiedy ją przeczytam. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszkę mnie fabuła zastanawia, bo jeśli Alex to jej przyrodni brat, to jedno z rodziców jest wspólne. Czy mam się bać, czy tylko czegoś nie zrozumiałam? Nie wiem, czy to w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie klimaty, w sensie sportowcy itd.. ale to już chyba nawet dla mnie za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie książka już czeka na czytniku, więc na dniach będę się za nią zabierać i liczę na ciekawą lekturę:)
    Pozdrawiam, Justyna z http://livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Staram się nie oceniać książki po okładce ale ta mnie do siebie zniechęca :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapiszę sobie tytuł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za czytaniem książek, w których większość rzeczy opiera się na seksie. Ale bobry brzmią zabawnie xD

    Biblioteka-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet dla tych słynnych bobrów nie jestem gotowa na to, aby kiedykolwiek zmierzyć się z tą książką. Dlatego też mówię PAS! :)
    Pozdrawiam!
    DEMONICZNE KSIĄŻKI

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie coś dla mnie !

    Pozdrowienia!
    rozchelstanaowca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie klimaty w książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam na razie za dużo takich książek i chcę sięgnąć po inny gatunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Weź mi nic nie mów o tych bobrach XD Ja już się tylko za głowę trzymałam, zastanawiając się, co ja czytam :') Szkoda gadać, eh XD

    weronikarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Staram się odwiedzać Wasze blogi na tyle, na ile pozwala mi czas. Jeśli macie pomysł na jakiś post inny niż recenzje książek - jestem otwarta na sugestie. Mogą to być posty związane z nauką języków obcych, tłumaczeniem seriali, czy innego typu.
Jeśli masz pytania to zapraszam do kontaktu: misako.amaya@wp.pl

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia