11 sty 2019

Elementals. T3 Głowa Meduzy - Michelle Madow


Przed drużyną Elementals kolejne wyzwanie - tym razem piątka bohaterów musi zdobyć głowę mitycznej Meduzy. A wszyscy pamiętamy z mitologii greckiej, jaką moc posiadała Meduza - zabijała wzrokiem.

Gdyby tego było mało, Elementals będą musieli również zdobyć legendarny Złoty Miecz Ateny - ale czy będą jego godni? Nikomu bowiem nie udało się go wyciągnąć z lodu. Czy poradzą sobie z tym zadaniem?

Do Nicole, Blake'a, Danielle, Chris'a i Kate dołącza również Ethan - potomek Zeusa. Nicole jest bardzo podejrzliwa, ale koniec końców postanawiają mu zaufać. Czy jego intencje są szczere? Czy bohaterowie poradzą sobie z kolejnym zadaniem?

Jednego możecie być pewni - nie wszyscy wrócą żywi z tej misji...

***

Przed nami trzeci tom przygód Żywiołowej paczki. Zacznę od okładki, która bardzo mi się podoba - z resztą każda okładka tej serii jak dla mnie jest super. Tutaj podejrzewam, że przedstawia nam Danielle.

A co mogę powiedzieć o tej części? Wciągnęła mnie od początku - znowu. Naprawdę, nie spodziewałam się, że ta seria okaże się być dla mnie tak bardzo ciekawa. Rzadko kiedy czytam coś z fantasy, a w tym przypadku jestem bardzo zadowolona. Może też dlatego, że mamy tutaj elementy mitologii greckiej, a ja zawsze ją uwielbiałam.

W bohaterach powoli zachodzi wewnętrzna przemiana. Zaczęłam lubić nawet taką Danielle, która w pierwszym tomie była typową zołzą. Kate zaczyna coś czuć do Chris'a, a Nicole i Blake w końcu są parą. Choć na randki nie za bardzo mają czas, bo przecież mają zadania do wykonania.

Ethan'a nie lubię odkąd się pojawił i cóż, jego zachowanie wcale mnie nie zaskoczyło. Tak jak wspomniałam na początku - niestety, nie wszyscy wrócą żywi z tej misji. Nie zdradzę kto. Ja sama byłam zaskoczona takim tokiem wydarzeń.

Ten tom pochłonęłam w kilka godzin. Autorka pisze ciekawie, wciąga czytelnika od pierwszych stron. Nie mogę się doczekać kolejnych części!

Tytuł: Elementals. Tom 3 Głowa Meduzy
Autorka: Michelle Madow
Ilość stron: 253



Za możliwość lektury serdecznie dziękuję Wydawnictwu Kobiece.



24 komentarze:

  1. Tę serię polecę siostrzenicy. Myślę że może się jej spodobać 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałabym przeczytać pierwszy tom :) już wcześniej wpadł mi ten cykl w oko :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chyba już za stara na takie książki...;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że ten tom tak Cię wciągnął. Na pewno jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdecydowanie, coś dla młodszych czytelników ode mnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że kolejna książka tak bardzo Ciebie wciągnęła :) Satysfakcjonująca lektura to miłe uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) Cieszę się, że udaje mi się trafić z wyborem :) Chociaż ostatnio strasznie zawiodłam się na Baletnicy z Novaeres. Niedługo dodam recenzję :c

      Usuń
  7. Ja już jestem za stara na takie książki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczna seria, dobrze mi się czytało wszystkie tomy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy nie jestem już za stara na takie książki... ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja chyba się wreszcie wezmę za tą serię, bo mam pierwszy tom, ale ciągle nie mogę się za niego zabrać. ;) bo akurat różne młodzieżowe fantasy bardzo dobrze ostatnio mi się czyta. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej serii, może się skuszę :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem fanką książek z fragmentami mitologicznymi. Tym razem odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Staram się odwiedzać Wasze blogi na tyle, na ile pozwala mi czas. Jeśli macie pomysł na jakiś post inny niż recenzje książek - jestem otwarta na sugestie. Mogą to być posty związane z nauką języków obcych, tłumaczeniem seriali, czy innego typu.
Jeśli masz pytania to zapraszam do kontaktu: misako.amaya@wp.pl

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia