26 lut 2019

Dziewczyna, która wybrała po raz drugi - Kasie West


Dziewczyna, która wybrała po raz drugi to dalsze losy Addison Coleman, którą mogliśmy poznać w Dziewczyna, która wybrała swój los. Jeśli czytaliście pierwszy tom, to pamiętacie, że Addie widzi skutki wyborów. Jednak ta moc nie sprawia, że życie jest łatwiejsze. Chłopak ją wykorzystywał, a własna przyjaciółka ją zdradziła.
Tata zaprasza ją na ferie do siebie, więc korzysta z okazji. Tam poznaje Trevora, który wydaje jej się być naprawdę znajomy. Przynajmniej takie ma wrażenie.
W tym samym czasie jej przyjaciółka, Laila, próbuje odzyskać wspomnienia Addie. Nie wszystkim to się podoba, więc nie wszyscy mogą jej pomóc. Jedynie Connor może jej pomóc. Tylko czy ta dwójka będzie w stanie ze sobą współpracować?

***

Recenzja będzie krótka, ale i na temat. Niestety, niewiele mogę zdradzić, by nie zaspojlerować, a musicie mi uwierzyć, że dzieje się wiele. Cała historia jest zawiła i pokręcona, ale w pozytywnym znaczeniu. Na pierwszy plan wysuwa się tutaj Laila, choć gdzieś tak w połowie książki tę pozycję dzieli razem z Addie. Nie ukrywam jednak, że fajnie było poznać Lailę, którą mimo wszystko polubiłam. Żeby ją poznać taką, jaką naprawdę jest, ktoś musi do niej się zbliżyć. Nie wszyscy znają jej prawdziwy charakter, a pomimo błędów, jakie popełniła, jest naprawdę dobrą przyjaciółką.

Z początku ciężko było mi połączyć wydarzenia z drugiego tomu z pierwszym, ale po jakimś czasie to się udało. Z pewnością drugi tom to całkowicie coś innego niż pierwszy i przez chwilę możemy czuć się zagubieni, ale szybko to mija!

Z postaci wysuwa nam się jeszcze tutaj Connor - niby taki bad boy z motocyklem, ale nie do końca. Chociaż z początku ciężko było mi go polubić i w ogóle zaufać tej postaci. Jednak śmiało mogę stwierdzić, że Connor i Laila tworzą świetny duet.

Styl autorki jest prosty w odbiorze i czyta się naprawdę dobrze i szybko. Tak jak wspomniałam wcześniej - wkręciłam się trochę później, ale potem naprawdę czytałam z zapartym tchem. Jeśli nie czytaliście jeszcze poprzedniego tomu, to koniecznie sięgnijcie po niego i po drugi!

Tytuł: Dziewczyna, która wybrała po raz drugi
Autorka: Kasie West
Ilość stron: 423



Za możliwość lektury serdecznie dziękuję Wydawnictwu Feeria Young.




35 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze poprzednich tomów, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze pierwszego tomu, ale być może kiedyś sięgnę po tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała przeczytać. Seria bardzo przypomina mi "Oddechy" Donovan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość dawno nie czytałam książki z tego gatunku - czekam aż najdzie mnie odpowiedni nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede mną jeszcze pierwszy tom. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Twórczość Kasie West jest mi jeszcze nieznana. Może kiedyś nadrobię 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie czytałam, ale mam w planach. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    www.zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej pozycji, ale nie miałam okazji czytać. Z chęcią to nadrobię w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie czytałam 1 tomu, ale bardzo mnie obie książki ciekawią :) Pozdrawiam, ELi https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o twórczości pani West, ale nie miałam jeszcze okazji się z nią zapoznać. Ale chyba się nie skuszę, bo kiepsko się odnajduję w książkach dla młodszych czytelników...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się żeby sięgnąć po te książki

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam jeszcze tej historii, ani nawet pani West 😜

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam pierwszego tomu i raczej odpuszczę sobie przeczytanie tej pozycji.
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam książek tej autorki, ale skoro polecasz, to chyba zapiszę sobie je na listę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupiłam oba tomy i naprawdę mam na nie ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  16. To chyba nie jest lektura dla mnie, jakoś mnie nie przekonuje, że pamiedzy tomami są jakieś "przeskoki" i trzeba chwilę odczekac aby zrozumiec co sie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zaciekawiona, ale póki co mam sporo książek do przeczytania...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujące z pewnością po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam 1 tom i bardzo mi się podobał mimo, że odróżniał się nieco od reszty książek tej autorki. Będę musiała sięgnąć niedługo i po ten tom :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam inną bardzo zachęcającą recenzje tej książki gdzie wyczytałam, że to autorka tym razem oferuje czytelnikowi coś innego. I to trochę mnie skłoniło do tego by dać jej kiedyś szansę.
    Będę musiała przeczytać pierwszy tom . Fajnie że mogłam przeczytać jej kolejną recenzje.
    Krótką, ale na temat! - czyli takie recenzje jakie lubię najbardziej 😀

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciężko mi się wczytać w recenzję, bo zwyczajnie nie znam pierwszego tomu. Nadrobię to pogadamy :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Staram się odwiedzać Wasze blogi na tyle, na ile pozwala mi czas. Jeśli macie pomysł na jakiś post inny niż recenzje książek - jestem otwarta na sugestie. Mogą to być posty związane z nauką języków obcych, tłumaczeniem seriali, czy innego typu.
Jeśli masz pytania to zapraszam do kontaktu: misako.amaya@wp.pl

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia