28 mar 2013

Schwarzkopf Gliss Kur Oil Nutritive - odżywka do włosów

Na pierwszy ogień pójdzie moja obecna ulubiona odżywka do włosów, jaką jest Gliss Kur Oil Nutritive ;D 
Lakiery z Wibo Gel Like pojawią się na blogu prawdopodobnie przed świętami jeszcze :)

Co nam obiecuje producent?
Ułatwione rozczesywanie i zapobieganie rozdwajaniu się końcówek
Odżywka ułatwia rozczesywanie dłuższych, skłonnych do rozdwajania się włosów oraz efektywnie redukuje łamliwość końcówek aż do 90%.
Wyjątkowa formuła, zapobiegająca rozdwajaniu się końcówek włosów, zawiera 7 regenerujących olejków odżywczych. Chroni włosy po same końce i zapewnia im zdrowy połysk. Formuła z kompleksem płynnej keratyny precyzyjnie regeneruje uszkodzenia włosów oraz wypełnia pęknięcia na ich powierzchni.

Sposób użycia
Wmasuj delikatnie w mokre włosy po każdym myciu. Dokładnie spłucz!

Składniki
Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-87, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Stearate, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Ceteareth-20, Citric Acid, Phenoxyethanol, Polyquaternium-37, Dimethiconol, Methylparaben, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Parfum, PPG-1 Trideceth-6, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Cyclomethicone, Benzyl Salicylate, Citronellol, CI 47005, CI 15985

Informacje zaczerpnięte z http://www.glisskur.schwarzkopf.pl/

Moja opinia
Ulubiona odżywka od kilku miesięcy <3. Moje własne must have, ale to chyba nikogo nie dziwi, skoro mamy w niej tyle olei i to nawet wysoko w składzie :) Odżywka ma piękny zapach, uwielbiam go! Już po nałożeniu jej na włosy czuć ich miękkość. Po wysuszeniu zapach może zniknąć, ale niekoniecznie. U mnie to w sumie zależy. Odżywka może obciążyć włosy. Ja mam skłonność do przetłuszczania, więc stosuję ją tylko na końce, ale efekt natychmiastowy :) I jak dla mnie jest wydajna - średnio używam ją co drugie mycie, a ostatnio co każde, i mam ją chyba od 2 miesięcy - jeśli nie dłużej. Obecnie w Rossmannie jest na nią promocja za 7,99zł chyba :) 

Czas zabrać się za sprzątanie :) Do następnego!


Charlotte

8 komentarzy:

  1. po Twojej recenzji na pewno o niej nie zapomnę i kupię:) zwłaszcza że ja nigdy nie potrafie wyjść z Rossmanna z pustymi rękami;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jej nigdy. Jakoś nie lubię kosmetyków z tej firmy, ale ta odżywka ma fajny skład. Sądzę, że warto się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam odżywki z tej serii -moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś bardzo fajny szampon tej marki, ale ostatnio jakoś przerzuciłam się na szampony Avon'u :)

    OdpowiedzUsuń
  5. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added
    I get four emails with the same comment. Is there any way you
    can remove people from that service? Thank you!

    my blog post - http://crosquare.com/LeroyRicc

    OdpowiedzUsuń
  6. I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep
    it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back down the road. Cheers

    Feel free to visit my page hot male guys

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, that's what I was exploring for, what a stuff! present here at this webpage, thanks admin of this website.

    Also visit my webpage: Homepage

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Staram się odwiedzać Wasze blogi na tyle, na ile pozwala mi czas. Jeśli macie pomysł na jakiś post inny niż recenzje książek - jestem otwarta na sugestie. Mogą to być posty związane z nauką języków obcych, tłumaczeniem seriali, czy innego typu.
Jeśli masz pytania to zapraszam do kontaktu: misako.amaya@wp.pl

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia