27 mar 2013

Zacznijmy raz jeszcze!

Przyznam się szczerze, że miałam słomiany zapał, co do tego bloga. Jednak chęć podzielenia się opinią od czasu do czasu, wzięła górę. W dodatku kilka tygodni temu wymieniłam kilka e-maili z autorką bloga All & Nothing (serdecznie pozdrawiam!), która to próbowała namówić i zachęcała do prowadzenia takiego bloga, gdyż jak to stwierdziła, posiadam pewną wiedzę :) Dłuuuugo ta myśl zaprzątała mi główkę i w końcu stwierdziłam, że spróbuję :)
A jak wszyscy dobrze wiemy - początki są najgorsze, tak więc proszę o trzymanie kciuków :)

I na zachętę przedstawiam Wam to, co prawdopodobnie pojawi się na dniach na blogu.

Jestem konsultantką Avon już jakiś czas i lubię wypróbowywać ich produkty - może najwyższej klasy nie są, ale naprawdę, uwierzcie mi, że są o wiele lepsze niż sprzed kilku lat! A za kilka groszy można mieć naprawdę fajny kosmetyk :)

Także na dniach oczekujcie pierwszej notki, a ja zabieram się do dodawania czytanych blogów, bo mi wszystko się pousuwało :(

Trzymajcie się ciepło!

Charlotte

4 komentarze:

  1. oo w końcu udało mi się otworzyć Twojego bloga!! :)
    cieszę się bardzo że dołączyłas;) masz już na pewno jedną wierną czytelniczkę ale bedzie ich z pewnościa z dnia na dzień coraz więcej;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Początki są trudne, ale potem jest coraz lepiej :D Wytrwałości! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pati i ja trzymam kciuki za Ciebie! Damy radę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! Patrycje trzymają się razem :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Staram się odwiedzać Wasze blogi na tyle, na ile pozwala mi czas. Jeśli macie pomysł na jakiś post inny niż recenzje książek - jestem otwarta na sugestie. Mogą to być posty związane z nauką języków obcych, tłumaczeniem seriali, czy innego typu.
Jeśli masz pytania to zapraszam do kontaktu: misako.amaya@wp.pl

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia