2 kwi 2013

Wibo Gel Like - 8 Mint Sorbet i 7 Blue Lake

 Od razu z góry przepraszam za jakość zdjęć!
 Jak tam po świętach? Brzuchy napełnione? Zmoczone/Obrzucone śnieżkami?:)

Już na samym początku mogliście zauważyć, że w najbliższym czasie pojawią się u mnie w notce lakiery z tej serii :) Dla przypomnienia - kolory tworzyły same blogerki :) Ostatnimi czasy w Internecie można spotkać wiele recenzji na ich temat :)
Będąc na zakupach w Rossmannie, nie mogłam się nie skusić :D Miałam dylemat, który odcień wybrać i w końcu skończyło się tak, że zakupiłam dwa - póki co :D.
Wybrałam 7 Blue Lake i 8 Mint Sorbet .
Troszeczkę światło odbiło :/ I nie wiem czy zauważycie, ale pojawiły mi się na paznokciach "bąbelki" i nie mam pojęcia dlaczego - paznokcie malowałam na spokojnie, w dodatku przy filmie i nigdzie mi się nie spieszyło:/
Jeśli chodzi o Mint Sorbet to kolorystycznie strasznie pasował mi do świąt, dlatego też zdecydowałam, że będzie dominował. A niebieski odcień pojawił się z tego powodu, iż od razu chciałam sprawdzić obydwa lakiery :D
Na zdjęciu niestety nie widać, ale Mint Sorbet ma w sobie mieniące się drobinki. W buteleczce z łatwością można je dostrzec, a na paznokciu - jedynie późną porą, kiedy są zapalone np. lampy.
Zaś Blue Lake myślałam, że będzie to typowy, zwykły odcień, ale wczoraj siedząc tak i oglądając film, zaczęłam przyglądać się paznokciom i dostrzegłam, iż też ma w sobie drobinki, ale baaaaaaaaardzo ciężko je dostrzec.
Zdjęcie robione późną porą.

Cena
5,99zł/8,5 ml - Rossmann

Moja opinia
Totalnie zakochałam się w Mint Sorbet - chyba właśnie takiego koloru szukałam ostatnio! :D Lakiery mają fajne, jakby żelowe wykończenie. Jeśli chodzi o trwałość, to troszeczkę się zaniepokoiłam, bo Blue Lake już następnego dnia miał małe odpryski... Ale dzisiaj mija trzeci dzień i nowych odprysków póki co nie widzę :) A i dodam, że na wszystkich paznokciach położyłam dwie warstwy lakieru :)
Podejrzewam, że z czasem skuszę się na pozostałe odcienie :)

Charlotte


12 komentarzy:

  1. tyle o tych lakierach teraz się mówi, że jutro lecę do Rossmanna po jakiś;p Na pewno kupie mint sorbet, sliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty jest <3 Blue Lake mam wrażenie że to taki typowy lakier, a Mint Sorbet naprawdę ma taką inną formułę i wgl ;D I cenowo nie jest źle, sama się skuszę na inne odcienie ;D Fajne są :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny efekt :)
    ja mam blue lake, ale nakładanie nie należy do najprzyjemniejszych...

    OdpowiedzUsuń
  4. Może za bardzo wstrząsnęłaś buteleczką i stąd te bąbelki :) Bardzo fajny kolor :) Ostatnio mam fazę na odcienie zieleni i niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Blue Lake, dziś kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne kolorki :) ładnie to wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  7. oj też mnie kuszą te lakiery piękne mają odcienie, tylko ja jestem trochę na nie, co do firmy, miałam z wibo inny lakier i już na następny dzień mi schodził, jeszcze poczekam na więcej opinii na ich temat :)
    super dobrałaś kolorki bardzo ładnie razem wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że jeśli chodzi o Wibo to trzeba mieć szczęście... Np. mam żółty i pomarańczowy lakier z Wibo i trwałość jest okropna. Ale np. mam fiolet i czerwień, to co do trwałości nie mogę im nic zarzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny efekt na pazurkach :) Mam kilka lakierów z tej serii, ale ich nie polubiłam. Mają koszmarną jakość ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładniutkie :) Uwielbiam takie miętowe kolorki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Staram się odwiedzać Wasze blogi na tyle, na ile pozwala mi czas. Jeśli macie pomysł na jakiś post inny niż recenzje książek - jestem otwarta na sugestie. Mogą to być posty związane z nauką języków obcych, tłumaczeniem seriali, czy innego typu.
Jeśli masz pytania to zapraszam do kontaktu: misako.amaya@wp.pl

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia