10 maj 2013

Avon - Szminka "Kolorowa precyzja"

Notka zostaje dodana automatycznie, gdyż pojechałam na weekend do Łodzi :) Wracam w niedzielę i obiecuję nadrobić zaległości :)

Dzisiaj mam dla Was do przedstawienia szminkę z Avonu, którą - przyznam się szczerze - kupiłam z ciekawości.

Odcień jaki posiadam nosi nazwę Coral you Later. W katalogu, jak to w katalogu, wszyscy dobrze wiemy, że prezentowane odcienie często się różnią. Myślałam, że ten odcień będzie bladszy. W rzeczywistości jest trochę jaskrawy, ale nie aż tak mocno w sumie. Wydawać się może, że podchodzi troszkę pod pomarańcz. W sumie trudno mi określić rzeczywisty kolor. Zdjęcie go na pewno nie oddaje.

Przepraszam za jakość zdjęć, ale robione telefonem :/

Cena
Regularna cena to niby 18 zł (w życiu bym tyle nie dała za nią!). Ja zapłaciłam za nią 5,84 zł po rabacie. Bez rabatu - 8,99zł.

Trwałość
O trwałości nie jestem w stanie powiedzieć, bo pomalowałam się nią i zaraz zmyłam. Nie jestem przyzwyczajona do takich kolorów na ustach, ale może jeszcze dam się skusić :)

Ciekawość zaspokojona :) A szminki chyba raczej nie będę używać, bo jak wspomniałam - nie jestem przyzwyczajona do takich kolorów :)

Plany na weekend macie?:)

Charlotte

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kredka. uwielbiam konturówki. maluję nimi całe usta. Lepiej trzyma się na nich pomadka lub błyszczyk. Ten kolorek by mi odpowiadał bo wybieram przeważnie zbliżony do naturalnego odcienia moich ust. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu :*
    Na wiosnę/lato możesz spokojnie używać takich kolorów. Trzeba się jakoś przełamać! :) A kolor wcale nie wygląda na taki jaskrawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też raczej nie używałabym szminki w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To też akurat nie mój kolor;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ale jakiś taki zbyt jaskrawy jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Staram się odwiedzać Wasze blogi na tyle, na ile pozwala mi czas. Jeśli macie pomysł na jakiś post inny niż recenzje książek - jestem otwarta na sugestie. Mogą to być posty związane z nauką języków obcych, tłumaczeniem seriali, czy innego typu.
Jeśli masz pytania to zapraszam do kontaktu: misako.amaya@wp.pl

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia