8 maj 2013

Zakupowe nowości ;D

Obiecałam sobie, że w tym miesiącu nie będę nic kupować, ale jak pewnie każda z Was wie, jakie to trudne. No i niestety, nie udało mi się.

Ale jestem z siebie dumna! Pierwszy raz w życiu wpadłam do Rossmann'a i zrobiłam zakupy w 5 minut! Nawet z zastanawianiem się! A wszystko to było spowodowane faktem, że zaraz miałam autobus do pracy :P. A co takiego kupiłam? (I tak się powstrzymałam przed resztą!)

1. Eveline Diamentowe Serum Wyszczuplające - 15,99zł (na promocji); mój ulubieniec od zeszłego roku :D
2. Odżywka Garnier Ultra Doux Olejek z awokadło i masło karite - 6,49 zł (na promocji); tyle się o niej nasłuchałam, a że moja odżywka z Gliss Kura się kończy, a ta była na promocji, to nie mogłam się nie skusić :D
3. Alttera Emulsja do mycia twarzy mini wersja - 4,29zł; kupiłam ją, gdyż nie chcę do Łodzi wozić wielkiego żelu do mycia twarzy z Purritina. Mam nadzieję, że moja buzia się z nią polubi.

A oprócz tego zamówiłam sobie co nie co z Avon'u :)

4. Zielona kosmetyczka - 17,99zł (oferta netto); też kupiona z powodu podróż do Łodzi :) Nawet bardzo fajna, spodziewałam się chyba gorszego szajsu ;D
5. Trzy lakiery - pierwsze dwa 11,99zł i są to nowe kolory, o których Wam wcześniej wspomniałam, że chcę je nabyć, no i brązowy za 9,99zł (ceny katalogowe).
6. Koloryzująco-nawilżający krem na dzień SPF 20 - 12,99zł (NOWOŚĆ od 8 katalogu; w 7 katalogu w wersji demo można zamówić za 7,99zł). Kupiłam z ciekawości i tylko odkręciłam, by powąchać i zobaczyć na rączce i mi się podoba. Mam nadzieję, że buzia się z nim polubi :)

A jak tam Wasze zakupowe nowości?:D Kupiłyście ostatnio coś nowego?:D

Charlotte

28 komentarzy:

  1. Kosmetyków żadnych jeszcze nie kupiłam, ale buty, tunikę i spodenki owszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Parę rzeczy przybyło do mojej kolekcji;) Zastanawiałam się właśnie nad kupnem tych nowych lakierów z Avonu, ale poczekam na Twoją recenzję i zobaczę jak wyglądają na pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię sera eveline, ale tego diamentowego nigdy nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ultra doux, kocham zapach i kolor i wszystko :) napisz jak się sprawdzi u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa odżywki garniera ::)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki lakierów cudne!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ladne kolorki lakierow sobie kupilas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdraszczam tak cudownych zakupów:) No ja mam bana, ale kupiłam sobie dziś błyszczyk Bonjouries za całego £1:) Nie idzie się czasem powstrzymać;) A ten balsam Eveline też mam - matko, jak on chłodzi;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten sam eveline ;) cośtam minimalnie pomaga i nawet przystępny cenowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eveline mam serum 3D, też chciałam sobie 4D sprawić ale podobno ma w sobie drobinki co mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam szampon i odżywkę z avocado garniera, bardzo fajne. serum z eveline tez znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie kupiłam żadnych kosmetyków w tym miesiącu,za to przeznaczyłam kasę na ubrania i kupiłam piękna sukienkę w grochy:] jestem ciekawa tej emulsji do mycia twarzy:]

    OdpowiedzUsuń
  13. działa ten Eveline slim???:)

    OdpowiedzUsuń
  14. odżywka z Garniera jest podobno bardzo dobra;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja sobie też zawsze obiecuję, że juznic nie będę kupować.. Ale nigdy nie wychodzi.. :D Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też cały czas sobie obiecuję, że ograniczę zakupy. Tja, w tym miesiącu byłam już 2 - krotnie w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chyba sobie zamówiłam ten zielony lakier z AVONu :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś dopiero obejrzałam ten Making Off i fajnie, mega pozytywni ludzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie piekne kolory lakierów!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja z Eveline lubie to serum intensywnie wyszczuplajace i ujedrniajace oraz do biustu:) tego 4d nie mialam jeszcze okazji uzywac, bo ciagle kupuje wlasnie ulubienca, moze sprobuje nowosci, przypuszczam,ze dzialanie bedzie podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakiery z Avonu są świetne ale jakoś nie mam okazji kupować ;)

    http://cassieeeeeeeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślałam, że wyjechałaś odpocząć. :P

    Co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A czy te serum działa także na cellulit?obecnie stosuję takie biało-zielone i jestem zadowolona ale chętnie wypróbowałabym coś innego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam tą ofżywkę Garniera, bardzo dobrze się u mnie sprawdziła :)
    Gdzie udało Ci się kupić tą mini Alterrę? To jest świetny produkt, tylko dawno go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! Staram się odwiedzać Wasze blogi na tyle, na ile pozwala mi czas. Jeśli macie pomysł na jakiś post inny niż recenzje książek - jestem otwarta na sugestie. Mogą to być posty związane z nauką języków obcych, tłumaczeniem seriali, czy innego typu.
Jeśli masz pytania to zapraszam do kontaktu: misako.amaya@wp.pl

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia